Ska tapetsera och ta bort vägguttag, ett Scnhneider Exxact, men efter att skruvat bort skruvarna i mitten sitter ramen bara lite löst, det är som att den sitter fast någon mer stans typ i mitten? Är det några clips eller liknande som håller kvar ramen?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Dra den rakt ut, det är jordklämmorna som "sitter fast".
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Tack för alla svar! Jag vågade ta i lite mer så den lossnade tillslut, även om det kändes som att dosa skulle följa med ibland 
Klicka här för att svara

