Hallå!
I mitt badrum har jag ett fönster med "skrovlig" insida. De förra husägarna har lackat furut på själva fönstret utan att tejpa på fönstret och inte varit så noga. Alltså har jag 1-2 cm lack runtom hela fönstret som jag gärna vill få bort! Hade det varit en slät fönsteryta antar jag att det hade varit enkelt med ett rakblad, men hur gör jag nu??? Finns det något slags lack/färgborttagningsmedel el.dyl. för glas?