nån som vet av nån sida hur man drar slangen på vattenburen golvvärme?
är det bara att dra den runt rummet? och sen sammla sluten på rören där man ska ha shunten? jag ska ha golvvärme i hall med anslutande badrum vi ska ha 2 olika termostater.! visst blir det 2 slangar då? nån som vet? :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.