Tänkte dra slang för att dölja högtalarkabel i innertak. Frågan är vad som är enklast..
Taket är gips-glespanel-plast-lösull.
Har så att jag kommer upp på vinden och kan krypa.
Är det enklast att ta bort isoleringen, skära hål i plasten och dra slangen för att sen tejpa igen och lägga tillbaka isoleringen? Något man bör tänka på om man gör på detta viset?
Eller finns det något trick att dra slang snyggt från insidan?