Vincenthund #1 Medlem · 2 inlägg 31 jul 12:08 Vincenthund Medlem 2 inlägg 31 jul 12:08 #1 Det går en lina som sitter i mitten, så svårt att trä på det nya tyget (är en hängparasoll) Någon som har tips på hur jag gör. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #byta #parasoller-byte-av-tyg
Det går en lina som sitter i mitten, så svårt att trä på det nya tyget (är en hängparasoll) Någon som har tips på hur jag gör.
B breakman #2 Hobbyelektriker · Västernorrland · 1 765 inlägg 31 jul 12:45 breakman Hobbyelektriker Västernorrland 1 765 inlägg 31 jul 12:45 #2 Knyt loss snöret, vi har en kula här Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Knyt loss snöret, vi har en kula här Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Vincenthund #3 Medlem · 2 inlägg 31 jul 20:12 Vincenthund Medlem 2 inlägg 31 jul 20:12 #3 B breakman skrev: Knyt loss snöret, vi har en kula här [bild] Tack så mycket 🙏 nu förstår jag hur man ska göra, perfekt!
B breakman skrev: Knyt loss snöret, vi har en kula här [bild] Tack så mycket 🙏 nu förstår jag hur man ska göra, perfekt!