Hej forumvänner!
Mitt gamla hederliga IFÖ handfat från 1958 läcker i kranen, har försökt få i sär för att byta kägla men får ej i sär vredet. Är det någon som vet hur jag ska göra?
Hoppas bilden hjälper lite för veta hur det ser ut!
Mitt gamla hederliga IFÖ handfat från 1958 läcker i kranen, har försökt få i sär för att byta kägla men får ej i sär vredet. Är det någon som vet hur jag ska göra?
Hoppas bilden hjälper lite för veta hur det ser ut!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser det ut nu när jag fått i sär det. Dock är det väldigt svårt att få tag i nya packningar!
Någon som har ideér om hur jag kan göra? Kan jag pilla bort gummit och lägga i en O-ring?
Någon som vet ställe för att köpa reservdelar till sådant här gammla grejer?
Nej , du tar bort hela käglan för byte!!
Den nedre delen är möjlig att dra loss med lite våld.
http://www.rinkabyror.se/artikel/packningar-utkastare-86-/?select=true
Den nedre delen är möjlig att dra loss med lite våld.
http://www.rinkabyror.se/artikel/packningar-utkastare-86-/?select=true
Det räcker väl med denna ?
http://www.rinkabyror.se/artikel/fmm-krankagla-3-8/
http://www.rinkabyror.se/artikel/fmm-krankagla-3-8/
Klicka här för att svara