Funderar på vad det finns för alternativ gällande tapetseringen?
När det sitter foder så känns det mer självklart var tapeten ska sluta.
Visst kan man sätta dit foder men jag vet inte om det passar så bra. Tror inte att det ursprungligen har suttit foder.
När det sitter foder så känns det mer självklart var tapeten ska sluta.
Visst kan man sätta dit foder men jag vet inte om det passar så bra. Tror inte att det ursprungligen har suttit foder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
http://bloggar.hjaltevadshus.se/hagalyckan/2017/03/
Ibland målar man vitt under fönstren istället för att ha tapet där, men det är kanske mest vanligt om det finns ett element under fönstret.
Tack!Jiji skrev:
Då vet jag hur jag ska göra. Jag undrar varför man ibland målar vid elementet. Finns säkert en anledning.
Tja, jag tänker att det är lättare att få det snyggt om man inte vill ta bort elementet varje gång man tapetserar om. Men det är kanske inte den riktiga förklaringen. Någon målare kanske vet?M mugatu skrev:
Man målar för att det är klart enklare.
I princip ingen kund vill leja in en rörmokare för att plugga och ta bort elementet vid omtapetsering.
Dom flesta går med på att måla ytan istället.
I princip ingen kund vill leja in en rörmokare för att plugga och ta bort elementet vid omtapetsering.
Dom flesta går med på att måla ytan istället.
Nej. Anledningen till att det ofta finns släppor bakom element, är att det är svårt att komma åt och limma ordentligt. Samt att det varma elementet torkar limmet innan tapeten är på plats
Klicka här för att svara