10 349 läst ·
10 svar
10k läst
10 svar
Hur bra är de självhäftande handduks krokarna och bra billiga sidor samt hyllor
Ska välja mellan att köpa självhäftande eller borrandd handduks krokar och toapapper grej mm
Någon som har ris och ros över detta?
Vet någon nån bra sida med billiga bra saker och även hyllplan till badrum att bara tex kunna ställa nåt litet på. Tex över toaletten ha en blomma å ljus eller nåt.
Allt verkar ju vara svindyrt
Vet någon nån bra sida med billiga bra saker och även hyllplan till badrum att bara tex kunna ställa nåt litet på. Tex över toaletten ha en blomma å ljus eller nåt.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 939 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 939 inlägg
Jag har köpt självhäftande handdukskrokar på Jula. 4 handdukar får plats och det har fungerat bra i de tre månader de suttit upp. Jag har stora kakelplattor och jag rengjorde dessa med rödsprit innan. Vet inte om det gör någon skillnad, men det borde inte skada.
Okej. Jag bara inbillar mig att det kan bli för tungt. Fanns även sådant i duschstang.Fairlane skrev:
Men verkar det vara skillnad på kakel och matta tro
Produkter som diskuteras: "superlim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Vi har kört med vacuum fästen i våra två badrum. Både krokar, hyllor och toarullshållare.
Enkel att sätta upp, lämnar inga märken.
Har nu suttit i 2 år utan att ramla ner.
Exempel på produkt: https://www.bauhaus.se/vacuum-loc-upphangningsset
Enkel att sätta upp, lämnar inga märken.
Har nu suttit i 2 år utan att ramla ner.
Exempel på produkt: https://www.bauhaus.se/vacuum-loc-upphangningsset
Jag har satt upp självhäftande från beslagsboden. Sitter bra 1,5 år senare trots tunga morgonrockar etc. Har krokar och tp-hållare.
Enligt instruktion spritade jag kaklet och väntade 24 h innan belastning efter applicering.
Enligt instruktion spritade jag kaklet och väntade 24 h innan belastning efter applicering.
A AlwaysAndForever skrev:Ska välja mellan att köpa självhäftande eller borrandd handduks krokar och toapapper grej mm
Köpte självhäftande krokar på Biltema (59:- för 4 st eller något i den stilen). De klarar utan minsta problem belastningen från fyra handdukar eller vad annat man kan komma på att hänga där
Hade jag inte haft en toarullehållare som stod på golvet skulle jag absolut skaffat en självhäftande till det också. Hade plastmatta/våtrumstapet i det aktuella badrummet.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden