8 550 läst ·
4 svar
9k läst
4 svar
Hur bra är Biltemas dörrpumpar?
Jag köpte den mindre varianten av deras dörrstängare, den som ser ut om en "gasfjäder" om du förstår vad jag menar. Den gick inte att montera!!! Delen som skulle sitta på dörren gick att skruva fast, men delen som skulle fästas i karmen var för stor >
På den var det fyra hål men två stycken hamnade utanför karmen. Delen var alltså för bred för en vanlig standardytterdörr (och även innerdörr efter test).
Det var bara att göra som så många gånger förr: Åka tillbaks till Biltema i Västerås och få pengarna tillbaks och försöka förklara för deras sura personal!
Det var bara att göra som så många gånger förr: Åka tillbaks till Biltema i Västerås och få pengarna tillbaks och försöka förklara för deras sura personal!
Jag tror det är bättre att bara lämna tillbaka grejerna, man får ju 10 dagars öppet köp utan att motivera varför man ångrar sig, och maila/ringa huvudkontoret och påtala brister i produkterna om man nu har dessa 10 dagar kvar.JLT skrev:Jag köpte den mindre varianten av deras dörrstängare, den som ser ut om en "gasfjäder" om du förstår vad jag menar. Den gick inte att montera!!! Delen som skulle sitta på dörren gick att skruva fast, men delen som skulle fästas i karmen var för stor >På den var det fyra hål men två stycken hamnade utanför karmen. Delen var alltså för bred för en vanlig standardytterdörr (och även innerdörr efter test).
Det var bara att göra som så många gånger förr: Åka tillbaks till Biltema i Västerås och få pengarna tillbaks och försöka förklara för deras sura personal!
Klicka här för att svara