H Hilda #1 Medlem · 12 inlägg 31 okt 23:43 Hilda Medlem 12 inlägg 31 okt 23:43 #1 Hej! Har rivit ner kakel i kök. Satt fast rejält och bitar av väggen följde med som synes. Planen är att ha en vanlig målad vägg och stenskiva med kant en bit upp på väggen. Gipsplatta? Spackla/bygga på befintligt ”hål”? Annat? Tack på förhand!! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #kakel #rivning #vägg #återuppbygga
Hej! Har rivit ner kakel i kök. Satt fast rejält och bitar av väggen följde med som synes. Planen är att ha en vanlig målad vägg och stenskiva med kant en bit upp på väggen. Gipsplatta? Spackla/bygga på befintligt ”hål”? Annat? Tack på förhand!!
RoTe #2 Besserwisser · Uppsala · 6 239 inlägg 1 nov 00:32 RoTe Besserwisser Uppsala 6 239 inlägg 1 nov 00:32 #2 Det finns garanterat beskriver här på forumet redan och jag är för dålig på putsning, men jag säger ändå puts.
Det finns garanterat beskriver här på forumet redan och jag är för dålig på putsning, men jag säger ändå puts.