Hej forumet,
Jag har precis fått en läcka under handfatet i ett badrum. Det verkar läcka mellan vattenlåset (som ser bra ut invändigt) och väggen, se bild.
Jag funderar på om det går att smeta på lite silikon eller liknande runt packningen eller om jag borde ringa proffs för det. Vad tror ni?
Jag är inte någon van rörkille. Är en lägenhet i flerbostadshus och det hela sitter lite dåligt till då där är en möbel under handfatet.