Jag ser ett möjligt användningsområde för lasern, nämligen att rikta linjen med hjälp av ett vattenpass och sen tapetsera efter den. Visst det är inte så här det bör funka och man kan lika bra rita en linje efter vattenpasset, men varför inte? :-)
 
Jag hade använt lasern till att leka med katterna, dom älskar (eller hatar?) att springa och jaga röda prickar på golvet :)
 
Jag knöt ett snöre i en sax, det funkade jättebra......
Gratis...
 
Anna_H skrev:
Jag knöt ett snöre i en sax, det funkade jättebra......
Gratis...
Njaaaa.. gratis blev det ju inte, eller kunde du verkligen återanvända hela snöret? :)

Lasrar är bra till mycket och jag har de flesta modeller som finns, men det dyker ändå upp jobb rätt ofta som är enklast och smidigast att lösa med murarsnöre och ett lod, loden från biltema fungerar fint men väger tyvärr lite för lite så dom fungerar inte utomhus eller om du har det dragit inomhus, men då funkar en stor skiftnyckel eller liknande bra istället :)
 
Daniel78 skrev:
Njaaaa.. gratis blev det ju inte, eller kunde du verkligen återanvända hela snöret? :)
Lång näsa du, för jag har ärvt snöret (och saxen), som kostade hela 3.95 för hela rullen på Tempo en gång i tiden. :P
 
Anna_H skrev:
Lång näsa du, för jag har ärvt snöret (och saxen), som kostade hela 3.95 för hela rullen på Tempo en gång i tiden. :P
Hmm, men du betalade för sophämtningen där du slängde snöret i alla fall ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.