Proppen gick på en av faserna. När jag bytt den och allt funkar som det ska igen ser jag att displayen på elmätaren lyser. Klåfingrig som jag är trycker jag på den gröna knappen och hoppas att displayen ska slockna. Men icke. Istället börjar den visa olika menyval. Hur får jag den att visa förbrukning igen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara