Glöm inte den här klassikern:

Män i olika poser med mobiltelefoner och rubriken "Därför skickar män bilder på sina penisar" syns ovanför en man i glasögon med text om barnhem i Bosnien.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Wow
  • Gilla
Hank_Ö och 18 till
  • Laddar…
En webbsida med två nyhetsrubriker från Aftonbladet. Överst om svenskarnas sexliv och onani, nederst om en bärplockare som hittats efter sökinsats.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
martin43 och 12 till
  • Laddar…
Den där fortsätter att leverera 😆

• Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Fyra vita eluttag i plastförpackning med texten "Fyrportsförgasare till Tesla, ny i förpackning. Till högstbjudande!".
Skapa konto

/Höghus

• Haha
  • Gilla
  • Älska
PsychoCheF och 12 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
[bild]

/Höghus
Ojordat. Jag visste det...

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
När min kortklippta tjej var väldigt gravid och vi gick på stan så var det en som tittade noga och frågade:
Är det en kille eller tjej?
Jag svarade: det är en tjej men fult klippt
Är du fortfarande tillsammans med henne så är det bara att gratulera 👍

W WFD skrev:
[bild]
Med min erfarenhet så tror jag inte att det var du som skulle ha Churros 😉

U Uffe A skrev:
Med min erfarenhet så tror jag inte att det var du som skulle ha Churros 😉
Jag har redan varit ihop med en tjej från Nyköping. Så jag undviker den staden så gott det går ... 🤣

Idag blev det en 180 grams entrecote med Aviko pommes. Han inte fastna på någon bild, då jag och junior var utsvultna som bengaliska tigrar.

Inte fredag men, LillLördag så ...

• Wow
  • Gilla
JohnBergq och 1 till
  • Laddar…
U Uffe A skrev:
Är du fortfarande tillsammans med henne så är det bara att gratulera 👍
Historian är påhittad, jag använde bara jagform som ett stilgrepp för att ge den lite bättre stuns :D

• Gilla
Puffen Ingarö
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Historian är påhittad, jag använde bara jagform som ett stilgrepp för att ge den lite bättre stuns :D
Aha!
Då blev den episkt lättstötte narkosläkaren proxykränkt å dina vägnar, helt i onödan 😀!
Jag försökte hitta ett passande skämt men gick bet.

Scen från Titanic med text som reflekterar dagens könsdiskussioner, där en man ifrågasätter sin könsidentitet när kvinnor och barn prioriteras.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 4 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Aha!
Då blev den episkt lättstötte narkosläkaren proxykränkt å dina vägnar, helt i onödan 😀!
Jag försökte hitta ett passande skämt men gick bet.

[bild]
Tror det bästa för dig vore om den diskussionen fick självdö, då den inte var direkt smickrande för dig. Men vill du dra upp den, och låta oss fnissa på din bekostnad igen, så är det helt ok.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 12 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Tror det bästa för dig vore om den diskussionen fick självdö, då den inte var direkt smickrande för dig. Men vill du dra upp den, och låta oss fnissa på din bekostnad igen, så är det helt ok.
För mig? Icke!
För ouppfostrade lättkränkta män, däremot ...

Tidningsartikel med rubriken "Ö-viksbo känner sig förolämpad", handlar om en man som polisanmält för att känna sig kränkt.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 2 till
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Vilken besvikelse! Sinnesnärvaron (och det äktenskapliga modet) att kläcka ur sig det till en gränslös främling var ju halva humorvärdet! Nåväl, roligt var det oavsett.

• Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
LEGO-set med ett logistikcenter i lågor, omgiven av brandmän och rök. Etiketter: "Wildberries", "Limited Edition", "Fire-Sale Discount".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Hank_Ö och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.