azxpO0j_460swp.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Thomas1972 och 5 till
  • Laddar…
FB_IMG_1776919410457.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Wow
Hank_Ö och 6 till
  • Laddar…
Two businessmen in Florida were sitting down for a break in their soon-to-be new store. As yet, the store wasn't ready, with only a few shelves set up.
One said to the other, "I bet any minute now some nosy senior citizen is going to walk by, put his face to the window, and ask what we're selling."

No sooner were the words out of his mouth when, sure enough, a curious senior walked to the window, had a peek, and in a soft voice asked, "What are you sellin' here ?"

One of the men replied sarcastically, "We're selling ass-holes."

Without skipping a beat, the old timer said, "Must be doing well .... only two left!"

• Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 14 till
  • Laddar…
Det blev visst fredag den här veckan också...

17769783955662598711028890303276.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 15 till
  • Laddar…
FB_IMG_1776919179073.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Keiller och 5 till
  • Laddar…
Screenshot_20260423_131214_Facebook.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
1000003237.png
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 11 till
  • Laddar…
K Kris1 skrev:
Min fru skickade denna till mig, haha
[länk]
Inga länkar till appar som inte alla har...

• Gilla
  • Älska
Klass0n och 11 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Man kan ju åtminstone ta bort spårningsinformationen i länkar man postar.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Förvisso bra tanke, men då kan det bli svårt med länkar över huvud taget.. Än värre om vi ska skippa all skit som alla inte vill befatta sig med.
Det enklaste är väl att bara scrolla förbi det man inte är intresserad av att klicka på.?

tveksamt tveksamt skrev:
Förvisso bra tanke, men då kan det bli svårt med länkar över huvud taget.. Än värre om vi ska skippa all skit som alla inte vill befatta sig med.
Det enklaste är väl att bara scrolla förbi det man inte är intresserad av att klicka på.?
Eller posta ett screenshot?

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Förvisso bra tanke, men då kan det bli svårt med länkar över huvud taget..
Nej länkar till vanliga webbsidor som inte kräver inloggning/betalning/medlemskap går naturligtvis bra. Man kan nog förutsätta att i princip alla som är aktiva på detta forum har tillgång till en webbläsare.

A ajn82 skrev:
Eller posta ett screenshot?
I detta fall är det nog bättre att posta själva filmen som det länkas till, vilket jag tar mig friheten att göra, så mitt inlägg inte bara blir gnäll utan även ett försök till humorbidrag. 😀

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 13 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej länkar till vanliga webbsidor som inte kräver inloggning/betalning/medlemskap går naturligtvis bra. Man kan nog förutsätta att i princip alla som är aktiva på detta forum har tillgång till en webbläsare.

I detta fall är det nog bättre att posta själva filmen som det länkas till, vilket jag tar mig friheten att göra, så mitt inlägg inte bara blir gnäll utan även ett försök till humorbidrag. 😀

[video]
Jag känner igen mig i filmen, särskilt sågandet med barnvagnen. Sedan fick min son ofta sova inom synhåll från grävmaskinen när jag grävde ned bredband i trakten.

• Gilla
LaT och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Som den aktuella länken då med andra ord? Den går utmärkt att öppna i en vanlig webläsare utan att vara inloggad.

Men varför denna distinktion? Har den tolkningen stöd i forumreglerna någonstans?
Missförstå mig rätt, jag är helt för att man bör posta det relevanta innehållet istället, jag ser bara inte att det ska vara någon form av krav, speciellt i humortråden.
Varför väger viljan att inte logga in/registrera sig på en sida högre än att inte vilja gå in på en sida med suspekt innehåll/reklaminkomster man inte vill stödja mm.?

I den här tråden håller jag fortfarande att det är klart enklast att bara strunta i att läsa/titta på/klicka på det man inte gillar och bara scrolla vidare.

Nåja, åter till ämnet:

En tunn liten yngling sitter i bastun och njuter av värmen. In kommer en mycket välutrustad hårding med bister uppsyn. Ynglingen kan inte låta bli att bli chockad över mannens enorma paket och får ögons stora som tefat. Mannen tycker det blir lite pinsamt och bestämmer sig för att presentera sig för att lätta på stämningen. Han tar ett litet steg mot ynglingen, börjar sträcka fram handen och säger:
- Turner Brown.
Yngligen svimmar på fläcken!
Efter en stund kvicknar han till och mannen säger med oro i rösten:
- Hur är det, du svimmade precis som jag presenterade mig, Turner Brown.
- Turner Brown? säger ynglingen. Jag tyckte du sa "Turn around".

• Haha
  • Gilla
Affe61 och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.