FB_IMG_1777033034662.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Grusimaskineriet och 11 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Som den aktuella länken då med andra ord? Den går utmärkt att öppna i en vanlig webläsare utan att vara inloggad.
Ja i just detta fallet gick det bra även för mig. Men jag tolkar @pacman42 lite mer generellt.

tveksamt tveksamt skrev:
Varför väger viljan att inte logga in/registrera sig på en sida högre än att inte vilja gå in på en sida med suspekt innehåll/reklaminkomster man inte vill stödja mm.?
Jag anser att det handlar om vem det ska vara enkelt för. Ska det vara enkelt för postaren som slipper hämta filmen och ladda upp den till forumet. Eller ska det vara enkelt för alla andra som om man "gör rätt" kan se filmen direkt på forumet.

Jag tycker det ska vara lätt för alla andra. Vad @Per Eskilsson och övriga som betalar för den utökade lagringskapacitet som krävs om man gör som jag tycker är rätt vet jag inte.

Du skriver:
tveksamt tveksamt skrev:
Det enklaste är väl att bara scrolla förbi det man inte är intresserad av att klicka på?
Jag tycker det blir ännu enklare om bilden/filmen finns inkluderad i inlägget. Vill man inte se den kan man naturligtvis bara scrolla förbi.

Det handlar även om att inlägget helst ska vara begriplig för all framtid. Det blir det om man inkluderar filmen/bilden i inlägget. Länkar man någonstans är det inte så säkert.

"än att inte vilja gå in på en sida med suspekt innehåll" förstår jag inte. Ingen tvingar någon att gå in på någon sida och min kommentar handlar om att en vanlig webbläsare knappast kan ses som en app som bara vissa har.

Men nu blev det långt från humor... 😳 Sorry. 🙏

Redigerat:
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja i just detta fallet gick det bra även för mig. Men jag tolkar @pacman42 lite mer generellt.

Jag anser att det handlar om vem det ska vara enkelt för. Ska det vara enkelt för postaren som slipper hämta filmen och ladda upp den till forumet. Eller ska det vara enkelt för alla andra som om man "gör rätt" kan se filmen direkt på forumet.

Jag tycker det ska vara lätt för alla andra. Vad @Per Eskilsson och övriga som betalar för den utökade lagringskapacitet som krävs om man gör som jag tycker vet
jag inte.

Du skriver:
Jag tycker det blir ännu enklare om bilden/filmen finns inkluderad i inlägget. Vill man inte se den kan man naturligtvis bara scrolla förbi.

Det handlar även om att inlägget helst ska vara begriplig för all framtid. Det blir det om man inkluderar filmen/bilden i inlägget. Länkar man någonstans är det inte så säkert.

"än att inte vilja gå in på en sida med suspekt innehåll" förstår jag inte. Ingen tvingar någon att gå in på någon sida och min kommentar handlar om att en vanlig webbläsare knappast kan ses som en app som bara vissa har.

Men nu blev det långt från humor... 😳 Sorry. 🙏
Är väl också ett sätt att försöka städa bort att samma skit spammas i all möjliga forum av någon som tjänar pengar på att man klickar sig in på länken i fråga. Minns ett visst bonus-system där man kunde värva folk och få poäng, varenda tråd i forum som hade med det att göra blev nerlusat med vänliga länkar som förstås var personliga värvningslänkar.

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
Humorlös som jag är klickar jag inte på en endaste länk i den här tråden, tittar inte på några videos heller, ville jag titta på videos har jag inte gått till forumet, finns andra platser för det.

Så inlägg med text, eller infogade bilder blir extremt mycket roligare för mig i alla fall...

• Gilla
J Vos och 5 till
  • Laddar…
FB_IMG_1777042970439.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dilato och 15 till
  • Laddar…
FB_IMG_1777053235287.jpg
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
kashieda och 10 till
  • Laddar…
Skärmavbild 2026-04-25 kl. 11.29.55.png
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dan_Johansson och 26 till
  • Laddar…
azxpQ0p_460swp.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 8 till
  • Laddar…
En del har inte bara moral utan t o m dubbelmoral

• moral.jpeg
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Dilato och 14 till
  • Laddar…
Patrik440
Screenshot_20260427_083228_Instagram.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
Min mor läste i en journal en gång:
"Sjukgymnasten kom och hade gymnastiska övningar med patienten i sängen"

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Patrik440 och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
1777274152931.jpeg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 11 till
  • Laddar…
Utsättaren Utsättaren skrev:
[bild]
Skitgott!

Utsättaren Utsättaren skrev:
[bild]
Gjord på skinka får man anta?

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
FB_IMG_1777323685414.jpg
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Cruzze och 16 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.