9 954 889 läst ·
46 635 svar
9955k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Fanns det inte en webbsajt förr i världen som hette chucknorrisfacts.com? Den tycks inte vara kvar i alla fall, eller så minns jag namnet fel. Den var i vilket fall som helst fylld av intressanta och roliga fakta om Chuck Norris, som t.ex.:useless skrev:
Chuck Norris knows the last decimal of pi.
Chuck Norris has counted to infinity... twice.
Nog för att man måste ha självförtroende och tro att man kan vinna för att utstå de träningsmängder som behövs för att ligga på topp, men det får ju finnas gränser. Det börjar bli rätt tragikomiskt när det inför varje säsong pratas om att det kan ”vara Calles år igår” och sedan ser man hur det går.FredrikR skrev:
Jag gillar Calle, men nja..
Jag får svara mig själv efter att nyfikenheten fick mig att googla det... jag mindes fel, det är chucknorrisfacts.net.H hhallen skrev:Fanns det inte en webbsajt förr i världen som hette chucknorrisfacts.com? Den tycks inte vara kvar i alla fall, eller så minns jag namnet fel. Den var i vilket fall som helst fylld av intressanta och roliga fakta om Chuck Norris, som t.ex.:
Chuck Norris knows the last decimal of pi.
Chuck Norris has counted to infinity... twice.
Men sajten har blivit uppgraderad sen jag besökte den sist. Nån har lagt till teckningar till åtminstone de bästa fakta-pärlorna. De är inte oävna. Ett smakprov:
"Chuck Norris' dog is trained to pick up his own poop because Chuck Norris will not take shit from anyone."
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
!