Orange bild med svart text: "Det finns inga kanariefåglar på Kanarieöarna. Samma sak gäller för Jungfruöarna. Det finns inga kanariefåglar där heller!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
4774 och 20 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Jungfruöarna bytte väl namn till öarna efter att Chuck Norris varit där?

• Haha
breakman och 7 till
  • Laddar…
Längdskidåkare i tävlingsutrustning med citerad text "Jag är bland de bästa i världen".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Hva1900 och 6 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jungfruöarna bytte väl namn till öarna efter att Chuck Norris varit där?
Fanns det inte en webbsajt förr i världen som hette chucknorrisfacts.com? Den tycks inte vara kvar i alla fall, eller så minns jag namnet fel. Den var i vilket fall som helst fylld av intressanta och roliga fakta om Chuck Norris, som t.ex.:

Chuck Norris knows the last decimal of pi.
Chuck Norris has counted to infinity... twice.

• Haha
  • Älska
Blazermannen och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Nog för att man måste ha självförtroende och tro att man kan vinna för att utstå de träningsmängder som behövs för att ligga på topp, men det får ju finnas gränser. Det börjar bli rätt tragikomiskt när det inför varje säsong pratas om att det kan ”vara Calles år igår” och sedan ser man hur det går.
Jag gillar Calle, men nja..

• Gilla
  • Älska
Crore och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
Textmeme där en förälder planerar sova ut på helgen, men möts av motsatt respons från sitt barn vid 4 på morgonen.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
4774 och 6 till
  • Laddar…
Textbild med arbetsplatsråd: "Ersätt 'fuck you' med 'ok, great'.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
kashieda och 6 till
  • Laddar…
H
.

• Hylla med städredskap och exponerade produkter, text på bilden säger att det ännu inte är jul och Valentinsaker redan finns på hyllorna.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
H hhallen skrev:
Fanns det inte en webbsajt förr i världen som hette chucknorrisfacts.com? Den tycks inte vara kvar i alla fall, eller så minns jag namnet fel. Den var i vilket fall som helst fylld av intressanta och roliga fakta om Chuck Norris, som t.ex.:

Chuck Norris knows the last decimal of pi.
Chuck Norris has counted to infinity... twice.
Jag får svara mig själv efter att nyfikenheten fick mig att googla det... jag mindes fel, det är chucknorrisfacts.net.

Men sajten har blivit uppgraderad sen jag besökte den sist. Nån har lagt till teckningar till åtminstone de bästa fakta-pärlorna. De är inte oävna. Ett smakprov:

"Chuck Norris' dog is trained to pick up his own poop because Chuck Norris will not take shit from anyone."

Tecknad bild av en man i cowboykläder bredvid en skylt med text om hans hund, med illustration av en hund som tar upp sin egen avföring med en mekanisk arm.
Skapa konto

!

• Gilla
  • Haha
saiter och 8 till
  • Laddar…
H
.

• Text om en chokladjulkalender som visar att det bara är tre dagar kvar till jul. Bakgrund i ljusblå nyans.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
pdov och 5 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Enligt våran var det jul förra veckan...

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Text som skämtar om en rysk adventskalender där varje öppnat fönster får en oligark att falla ut.

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
  • Älska
MrDizzy och 21 till
  • Laddar…
H
.

• Text med humoristiskt budskap om att undvika fruktflugor genom att köpa donuts, på lila bakgrund.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 6 till
  • Laddar…
Text på flerfärgad bakgrund: "Trump's FIFA 'Peace Prize' is like those plastic steering wheels you give toddlers in the back seat so they think they're driving.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Luc Reiner och 20 till
  • Laddar…
H
.

• En kvinna sitter på en kopiator i kontorsmiljö med texten "Youngster these days will never know the struggle of sending a booty pic in the 90s".
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
4774 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.