Tweet om Zara Larssons nominering till P3 Guld med humoristisk kommentar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/Höghus

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Patrik440 och 20 till
  • Laddar…
H
.

• Text som beskriver en humoristisk dialog på ett äldreboende mellan Agda och en man.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Patrik440 och 6 till
  • Laddar…
Måttstock visar 30 cm snö på mark med gräsmatta i Skåne.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
saiter och 28 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Med ”rätt” placerad tumstock så kan man få det till 40 cm också….

H
.

• Humoristisk text om ett camping-kit bestående av tält, fällbar stol och 24 öl, mot gul bakgrund.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Patrik440 och 11 till
  • Laddar…
Skämtsamt textstycke som kritiserar cyklister för att inte bidra till svensk ekonomi, på grund av deras lägre konsumtion av bilrelaterade tjänster.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Patrik440 och 18 till
  • Laddar…
Man med mustasch i vintagekläder håller två flaskor, citat om att alkohol kan förstärka mediciners effekt, humoristisk kommentar om varning eller förslag.
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
huh? målsättning att död möss och råttor med choklad ...
Nä, tanken "undrar hur mycket kapsaicin behövs för att döda en mus och räcker den där chokladbiten till?" slog mig ... så tänkte bara dela med mig av resultatet då jag hade lite tid över att ta reda på det.
Med risk för att döda en groda också så kan ju meningen "dödlig dos mus" höra hemma i en fredagstråd också ;-)

• Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Inslagningstips!

En flaska och burk formade som en borrmaskin, inslagen i emoji-presentpapper och plastfolie, som ett kreativt presentinslagningstips.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
saiter och 15 till
  • Laddar…
K Klass0n skrev:
Inslagningstips!
Med en flaska rom istället vore proportionerna perfekta!

• Älska
  • Haha
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Serieruta med två figurer, en flygande, entusiastiskt förklarande hur Python-programmering är enkel och rolig, med inslag av humor.
Skapa konto

Jag säger inte att alla kommer att tycka detta är roligt, men ni som gör, ni tycker förmodligen det är mycket roligt

• Haha
  • Gilla
Dilato och 12 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
[bild]

Jag säger inte att alla kommer att tycka detta är roligt, men ni som gör, ni tycker förmodligen det är mycket roligt
Terminalutskrift som visar kommando för att läsa innehållet av .env-filer med "cat" till följd av blockering av standardfilverktyg.

Jag var ju såklart tvungen att testa, och till skillnad från Claude Code som glatt läser och redigerar så ville Antigravity inte riktigt gå med på att läsa mina .env filer, snarare så fick jag svaret på en uttalad fråga om den kunde att nej, det gick inte på grund av säkerhetsregler. När jag dock bad den göra det och gav den "tillåtelse" fick jag detta svaret :)

AndersPS AndersPS skrev:
[bild]

Jag var ju såklart tvungen att testa, och till skillnad från Claude Code som glatt läser och redigerar så ville Antigravity inte riktigt gå med på att läsa mina .env filer, snarare så fick jag svaret på en uttalad fråga om den kunde att nej, det gick inte på grund av säkerhetsregler. När jag dock bad den göra det och gav den "tillåtelse" fick jag detta svaret :)
Tänker på ett skämtmail ur internets barndom
"Hej! Vi är hackers men inte så duktiga. Vänligen radera alla din filer själv."

• Haha
  • Gilla
Patrik440 och 9 till
  • Laddar…
D Deltidslantisen skrev:
"Hej! Vi är hackers men inte så duktiga. Vänligen radera alla din filer själv."
Okey. Och sen då?

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Det florerade ett norskt virus också.

"Vänligen radera alla dina filer och skicka vidare detta mejl till alla dina kontakter"

• Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.