G gaidin skrev:
"VĂ€nligen radera alla dina filer och skicka vidare detta mejl till alla dina kontakter"
Vad betyder: "mailx: /lib/x86_64-linux-gnu/libc.so.6: version `GLIBC_2.34' not found"? đŸ€”đŸ€”đŸ€”

Att du behöver installera om Windows

• Arg
  • Haha
arkTecko och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vad betyder: "mailx: /lib/x86_64-linux-gnu/libc.so.6: version `GLIBC_2.34' not found"? đŸ€”đŸ€”đŸ€”
Var ju sen nÄgon som skickade sÄnt mail, pÄstod att en viktig fil var ett virus som inte anti-virus klarade av sÄ den mÄste raderas manuellt. Ren ondska.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Eller pĂ„stĂ„endet att kommandot för att lĂ€sa mail pĂ„ linux Ă€r rm * -rf, rm för readmail, * för samtliga mail och -rf för really fast 😉

• Gilla
Fotografen och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Att mailx Àr lÀnkad mot en senare version av glibc Àn den du har installerad. Uppdatera OS Àr oftast lösningen

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
S Strontus skrev:
Eller pĂ„stĂ„endet att kommandot för att lĂ€sa mail pĂ„ linux Ă€r rm * -rf, rm för readmail, * för samtliga mail och -rf för really fast 😉
Vore ju skönt om man kunde lÄta systemet lÀsa mailen sÄ man sjÀlv slapp, tyvÀrr har jag insett att informationen inte fastnar hos mig dÄ.

Alfredo Alfredo skrev:
Om filen saknas, kolla med FRA, de har sÀkert en kopia pÄ hela din hÄrddisk. NÄt ska man vÀl fÄ för skattepengarna?

/Höghus

• Haha
  • Gilla
Dilato och 7 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Okey. Och sen dÄ?
Jag förlorade mina filer flera gÄnger. Riktigt smart virus.

• Haha
kashieda
  • Laddar…
En humoristisk lapp som klagar pÄ begrÀnsade tv-kanaler och lÄngsam internetuppkoppling. AvsÀndaren skÀmtar om att bestÀlla mer utan att betala sjÀlv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Dilato och 9 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Vore ju skönt om man kunde lÄta systemet lÀsa mailen sÄ man sjÀlv slapp, tyvÀrr har jag insett att informationen inte fastnar hos mig dÄ.
Har du ingen AI som kan leva ditt liv Ät dig ?!?

S Strontus skrev:
Det rimliga Àr sÄklart rm / -rf. * Àr alldeles för brett.

• Gilla
Strontus
  • Laddar…
- Älskling, kan du komma med en macka och öl?
-Nej
- Sudo macka och öl

• Gilla
  • Haha
Edlunn och 2 till
  • Laddar…
Uppgiften att en and tagits för snatteri visade sig vara en anka.

• Gilla
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
G gaidin skrev:
sudo macka och öl
That's something I cannot allow to happen.

”Den blir sĂ„ liten nĂ€r det Ă€r kalt.”
Jag kan inte identifiera personen, men bilden visar en man i glasögon som hÄller upp ena handen med tummen och pekfingret nÀra varandra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
JohnBergq och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.