Till och med hunden ser chockad ut. Har det brunnit för husse tro?

• Haha
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
H
.

• Tecknad bild av man och kvinna i säng, mannen ligger på kvinnan. Textbubblor: "Hva holder du på med?" "Legen sa jeg skulle sove på problemet!
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Älska
Uffe A och 3 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Det gick som det gick för Volvo. Säkert hundratals lyckade tester och sedan gick som det gick.

[media]
Om inte jag missminner mig så berode det på att testriggen som körde all kod för systemet hade råkat stå på över natten och hade dragit ur batteriet för testriggen.

Jag jobbade med motsvarande saker på ett annat företag vid tidpunkten så hade lite koll på hur testriggar ser ut så det är en helt plausibel förklaring, kan hända vem som hälst.

S Svavelsyra skrev:
Om inte jag missminner mig så berode det på att testriggen som körde all kod för systemet hade råkat stå på över natten och hade dragit ur batteriet för testriggen.

Jag jobbade med motsvarande saker på ett annat företag vid tidpunkten så hade lite koll på hur testriggar ser ut så det är en helt plausibel förklaring, kan hända vem som hälst.
Jo, Volvo skyllde på att batteriet var urladdat, vilket jag tog för givet gällde bilbatteriet. Men det kanske fanns ett separat batteri också?
Det jag kommenterade var att det kan gå åt skogen hur väl man än förbereder sig och hur bra produkten än är. JAS är ett annat exempel som nu är så i ropet, Det förknippar åtminstone jag mest med -Djävlar, djävlar, djävlar!

Skylt vid väg med texten "GRATIS ÖL", följt av "Skoja bara! Tack för att du saktade ner.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Uffe A och 10 till
  • Laddar…
Inga krockkuddar löste ut?

H
.

• Text på ljusblå bakgrund med humoristisk dialog: Fröken frågar Billys ålder, han svarar 6 men skulle varit 7 om pappa inte varit blyg, enligt mamma.
    Skapa konto
  • Haha
  • Älska
Uffe A och 4 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Jo, Volvo skyllde på att batteriet var urladdat, vilket jag tog för givet gällde bilbatteriet. Men det kanske fanns ett separat batteri också?
Det jag kommenterade var att det kan gå åt skogen hur väl man än förbereder sig och hur bra produkten än är. JAS är ett annat exempel som nu är så i ropet, Det förknippar åtminstone jag mest med -Djävlar, djävlar, djävlar!

[bild]
Jo var iallfall för oss standard practice att ha två batterier och bilen laddar båda men test riggen drar bara i från ett av dem.
Vårat garage gäng blev riktigt duktiga på att installera testriggar i bilarna vi körde med, åt ju upp halva bagageutrymmet men de bygde det så snygt så att det var inte uppenbart att man hade delat av det.

En och en annan tullare som blivit överaskade när vi för att vara riktigt säkra tar bort mellan väggen, man vill lixom inte bli anklagad för smuggling så man visar allt innan de frågar.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Inga krockkuddar löste ut?
Den skulle ju inte krocka så krockkuddar var väl onödigt.😊

• Haha
Patrik440
  • Laddar…
Tveksamt ang. gående, men cyklister…

• Skylt vid kyrkogård med texten: "Cyklist och gående hänv. till andra sidan", i höstlandskap.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
sinclairhacker och 17 till
  • Laddar…
H
.

• Tecknad bild av en kvinna vid en bil med pratbubblor: "För fyrahundra mark gör jag vad du vill" och bilföraren svarar: "Vet du hur man lägger kakel?
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 7 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två karaktärer, en liten och muskulös figur med hjälm och en smal, längre figur i randiga byxor, med rubriken "Astérix & Ozempix".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Dilato och 13 till
  • Laddar…
H
.

• Roligt ordspel för vuxna med emoji-reaktioner och en tecknad äldre kvinna som skrattar. Orden i bilden är ofullständiga och behöver fyllas i.
    Skapa konto
  • Haha
  • Älska
Dilato och 5 till
  • Laddar…
j.f.s
Text på svart bakgrund: "Kommer ni ihåg när man behövde smälla till tv:n för att bilden skulle bli bättre? Så känner jag om alldeles för många människor." Hjärt-emoji.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Dilato och 13 till
  • Laddar…
Fick man lägga in YouTube-klipp?
Om man hade dator på 2000-talet så kanske man minns denna.
Helt fantastisk översättning av den lidelsefulla melodin om Bodrum.
Jag brukar nynna på den så fort någon pratar badrum, men det är få som kopplar/minns. Nu fick jag lite nostalgikänsla ikväll och sökte upp den på YT igen.

• Gilla
trähandtag och 7 till
  • Laddar…
H
.

• En tecknad pojke med keps håller en slangbella. Text i bilden handlar om en rolig dialog mellan en polis och pojken.
    Skapa konto
  • Gilla
GVR4 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.