FemTummar FemTummar skrev:
Jag bad ChatGPT skapa en måttsatt och detaljerad ritning på en routerjig för att fräsa hål för tappfogar. Ju mer man tittar på "ritningen", desto knasigare blir den!
[bild]
Kan du inte bygga den och sedan berätta här hur den fungerar, med bilder och allt!

• Älska
Fotografen
  • Laddar…
H
.

• Humoristisk text om betydelsen av förkortningen MMA i ett förhållande, med tre olika faser och illustrationer av en hund som reagerar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
H
.

• Text som beskriver humoristisk dialog mellan Tarzan och Jane i djungeln.
    Skapa konto
  • Haha
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
En kvinna på trappa ignorerar ett skräcklikt fläckmonster med ordet "NYHETERNA" som säger "Boooo!" medan hon svarar "Fuck off!".
Skapa konto

• Gilla
saiter och 7 till
  • Laddar…
Osborne hade besök av en farbror från Amerika och bjöd på öl och ägg till frukost.
- Hemma på farmen har jag världens bästa höna, sa farbrodern apropå detta. En dag gick hon ut och åt sig mätt på korn, och sen värpte hon 10 ägg. Nästa dag gick hon ut och plockade i sig korn, och värpte 10 ägg till. Tredje dan - samma sak, 10 ägg till. Och på fjärde dan kläckte hon ut 30 kycklingar.
Osborne funderade en stund på detta.
- Min kompis i Ytterby har en halvblind höna, sa han sen. En da gick hon ut å åt sej mätt på hyvelspån, för hon trodde att de va havre. Sen gick hon hem å värpte en 4 tums planka, 12 fot lång. Dan därpå åt hon ännu mera hyvelspån å värpte en 4-tums planka te, 12 fot lång. Tredje dan, likadant. Sen ruva hon på dom där plankorna, å efter en vecka kläckte hon tre köksstolar, en soffa å ett skrivbord me lådor.
Frukosten fortsatte under tystnad.

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
H
.

• En rolig bild med citatet: "Åhhh ge mig nu!" Skrek hon, "jag är så förbannat våt, ge mig bara" följt av en emoji med leende ansikte och glänsande tänder.
    Skapa konto
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Villaradhus? Mäklare är kreativa...
Charmigt villaområde med gröna trädgårdar och en glad mäklare i nedersta vänstra hörnet, med text om fastighet till salu i Kalmar.
Skapa konto

• Haha
  • Wow
  • Ledsen
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
H
.

• Orange bakgrund med löv och texten: "Jag var till läkaren för att undersöka en knöl jag har under brösten... Det var bara mina knäskålar" följt av emojis.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
En svart plastlåda fylld med olika kablar och sladdar ligger på en beige matta.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Peter_Bromma och 17 till
  • Laddar…
Aidol = Boris Jeltsin…

• Gilla
Skandiamannen
  • Laddar…
Skylt med texten "Vennligst dra ut kontakten etter bruk" och "Please take out the electricity when you are Finnish" med fel översättning.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
kashieda och 5 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Aidol = Boris Jeltsin…

[media]
Det gick som det gick för Volvo. Säkert hundratals lyckade tester och sedan gick som det gick.

• Gilla
  • Haha
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
Cheddarost på diskbänk med text om förvaring. En hund tittar klipskt mot kameran som "expert" i informationsbubbla.
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
MrDizzy och 8 till
  • Laddar…
H
.

• Kvinna sitter på golvet, dricker rödvin från ett glas. En vinflaska med etiketten "Yoga" står framför henne.
    Skapa konto
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
jawen och 11 till
  • Laddar…
Patrik440
Grå bil med vinterdäck på taket parkerad på snötäckt mark, med en liten svartvit hund bredvid bilen.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
AndersPS och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.