983 läst ·
5 svar
983 läst
5 svar
hp deskjet och Vista
Hej,
Jag har en hp deskjet 9300 (A3 skrivare) som inte vill skriva ut från min nya dator, också en HP (med Vista op-system.)
Kan det vara så att skrivaren inte fungerar med Vista?
Kan man lösa det på något sätt?
Vill inte kassera skrivaren då den fungerar bra och trots allt, kostade runt 4000 kr. för något år sedan.
Jag har en hp deskjet 9300 (A3 skrivare) som inte vill skriva ut från min nya dator, också en HP (med Vista op-system.)
Kan det vara så att skrivaren inte fungerar med Vista?
Kan man lösa det på något sätt?
Vill inte kassera skrivaren då den fungerar bra och trots allt, kostade runt 4000 kr. för något år sedan.
Gå in på:
http://welcome.hp.com/country/se/sv/support.html?pageDisplay=drivers
och skriv in namnet på din skrivare. Klicka vidare.
Du kanske inte blir helt nöjd men du kan kanske få igång din skrivare hjälpligt?
http://welcome.hp.com/country/se/sv/support.html?pageDisplay=drivers
och skriv in namnet på din skrivare. Klicka vidare.
Du kanske inte blir helt nöjd men du kan kanske få igång din skrivare hjälpligt?
Redigerat:
Precis, men det finns en beskrivning på hur det kan gå att få igång skrivaren till viss del. Vet inte om det hjälper dej men kan ju vara värt ett försök. Här är länken till beskrivningen ifall du inte hittar den själv.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=c00867904&dlc=en
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=c00867904&dlc=en
Klicka här för att svara