Hej,
Jag har en hp deskjet 9300 (A3 skrivare) som inte vill skriva ut från min nya dator, också en HP (med Vista op-system.)
Kan det vara så att skrivaren inte fungerar med Vista?
Kan man lösa det på något sätt?
Vill inte kassera skrivaren då den fungerar bra och trots allt, kostade runt 4000 kr. för något år sedan.
 
Hm, det står att Vista inte stöder denna skivare??
 
Tack,
jag fick igång skrivaren!
 
Kul att det löste sig! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.