Håller på att spackla alla miljoner skruvhål men hur gör man i skarvarna i hörnen?Tar man vanligt spackel, struntar man i spackel och bara tapetserar eller finns det något annat?
 
Sätt pappremsor i hörnen. Vik dem 90 grader i skåran och spackla dit dem. Alternativt limma dit dem och spackla sedan. Tillvägagångssättet beror på hur skicklig du är med spackelspaden.

Sedan är det bara att slipa och applicera ett ytskikt. Lycka till!
 
Vad sägs om att använda övermålningsbar Akrylfogmassa?

Väldigt lätt att applicera i hörnen.

/Gojan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.