A AWigh27 skrev:
Klicka på den knappen och koppla ihop enheten med datorn.
Man måste nog dubbelklicka.
Det förstår inte vi gamla surgubbar alltid.
Skärmbild av en dator som visar en startmeny med ikoner och en Bluetooth konfigurationsfönstret öppet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.