Skulle väldigt gärna vilja dra en skorsten horisontelt ca 3m i ett gjutet mellanbjälklag, men vad jag misstänkter som så varken kan man eller får man göra det.

Någon som kan nåt om detta???
 
Hej
Sotarn, eller NVI.se kanske....../lob
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.