S schotte #1 Medlem · 74 inlägg 29 jan 2006 21:04 schotte Medlem 74 inlägg 29 jan 2006 21:04 #1 Skulle väldigt gärna vilja dra en skorsten horisontelt ca 3m i ett gjutet mellanbjälklag, men vad jag misstänkter som så varken kan man eller får man göra det. Någon som kan nåt om detta???
Skulle väldigt gärna vilja dra en skorsten horisontelt ca 3m i ett gjutet mellanbjälklag, men vad jag misstänkter som så varken kan man eller får man göra det. Någon som kan nåt om detta???
L lob #2 Husägare · Nälden-Jämtland · 898 inlägg 29 jan 2006 21:06 lob Husägare Nälden-Jämtland 898 inlägg 29 jan 2006 21:06 #2 Hej Sotarn, eller NVI.se kanske....../lob