Tobzter
R Rickard.lj skrev:
Från brunn till tröskel är de 26mm hos oss , sen la jag in en plantröskel som går ca 7mm över plattorna 😁
De där såg trevligt ut. Vill helst slippa "hög" tröskel. Hur har du löst "upviket" mot tröskel ?
 
Tobzter Tobzter skrev:
De där såg trevligt ut. Vill helst slippa "hög" tröskel. Hur har du löst "upviket" mot tröskel ?
Har bra fall vid brunn . sen tejpade jag med betyl upp hela tröskeln å la plattorna , fin skar tejpen längs med plattorna å sen fogade
 
38:6 blir vinkeln om jag räknade rätt 😜 men lita inte på de😎
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.