Jo, fasadpanelen ska ju på, och nån form av mijda som bryter av tornet mitt på borde vara på sin plats. Alltså, det är en takkupa som går en bra bit utanför vägglivet på resten av huset och dessa tenderar att likna gamla brandstationer om man inte bryter av med nåt,,,, huset blir rött... jag frågar mig då på vilken höjd denna midja ska sitta för att det ska se proportionerligt ut. ???