Ö Österbyn #1 Medlem · Dalarna · 7 inlägg 14 mar 2010 18:37 Österbyn Medlem Dalarna 7 inlägg 14 mar 2010 18:37 #1 Har någon koll på om det finns någon standardhöjd att montera en duschblandare på?
jeppeknaster #2 Medlem · 2 183 inlägg 14 mar 2010 23:50 jeppeknaster Medlem 2 183 inlägg 14 mar 2010 23:50 #2 110 cm om jag inte minns fel