Finns det något standard mått från golvet,man sätter duschblandaren på?
mvh
Jocke
 
lite över navelhöjd hade jag satt den=)
standardmått e till för att brytas!!

jag mena sånt är ju mkt efter tycke och smak
 
110
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.