Har på börjat en renovering av ett badrum, jag ska ha el golvvärme ebeco 400 och plastmatta. Läser jag manualen så står det att minsta tjocklek på spackelskikt för plastmatta är 15mm. Ska monteringsplattan till golvbrunnen sitta 2.5mm armeringsnät+4mm värmekabel+15mm flyt = 21.5mm ovanför spånskivan? Tänker jag rätt?