Tjena alla.
Våra fönster sitter med ovansida karm 205cm från golvet vilket gör att 20 dörrar kommer hamna lägre än fönstrena och 21 dörrar lite högre. Altandörren kommer sitta ca 1m från ett fönster. Hade ni satt in en 21 dörr eller en 20 dörr? Jag funderar på om det kommer se bättre ut om dörren är högre än fönstrena.
Mvh