Hej.

Jag har en siemens hl448201x induktionsspis. Någon som vet hur man höjer denna? Framfötterna är skruvade till max. Baktill är det hjul. Ser inte hur man ska höja den.
 
Fram på max, bak brukar det vara några hål nere på framsidan att skruva på. vad menar du att höja, kanske en spis som det måste sättas en förhöjningsram under. Finns som tillbehör.
 

Bästa svaret

P
din sockel skall vara justerbar den har en yttre och en inre ram
kan sitta skruvar på sidorna som man delar delarna och gör en grovjustering i höjd
 
  • Gilla
Cortous
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
din sockel skall vara justerbar den har en yttre och en inre ram
kan sitta skruvar på sidorna som man delar delarna och gör en grovjustering i höjd
Tack det löste det.
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.