Att höja ca 15 mm gör att det troligtvis går att använda samma hål i karmen , men det blir nytt fäste i reglarna , det är en fransk gänga på karmskruven , den är ju ca 8 mm och hamnar då ovanför det gamla tror det går bra , det som kan vara viktigt är att när skruven sätts i karmen
och ska dras in i regeln så ska den lösa delen gå rätt i gängorna i karmen