3 811 läst ·
22 svar
4k läst
22 svar
Höja innertak i vindslägenhet
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 119 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 119 inlägg
Det kan man tycka, men det är tveklöst så att syftet är att göra lägenheten luftigare och på så sätt större. Men som du är inne på - ett utlåtande av en oberoende värderingsman kommer nog att krävas.Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara
