Hej!
Vi håller på att renovera en etta på 33 kvm. Golvet i köksdelen är lite högt. Men så är det för tunt att slipa ner. Så vi får ta bort det tunna betonggolvet och de 10-15 cm sand som ligger där under. Sen vill vi gjuta upp golvet till önskad höjd ca 10-15 cm. Därefter lägga fiskbensparkett på. Hur gör vi? Tar bort allt och städa upp, prima golvet och sen gjuta upp det till önskad höjd. Något man måste tänka på? Vad hade ni använt för betong? Ska man gjuta på byggplast så att inte parketten spricker? Det är ca. 4 kvm.