Du verkar inte speciellt angacherad / intresserad av att hjälpa till Ändå, har du en dålig dag? eller är du alltid såhär mot nytt folk som ställer frågor och försöker lära sig

Jag hoppas verkligen att jag inte är lika oengagerad då.
Att jag är det nu är för att jag tycker det är bortkastat att ge råd till dig eftersom du inte lyssnar. Det var likadant i tråden där du skulle bygga ett "1-rörs överfalls system", nåt som överhuvudtaget inte existerar.
Jag är ju inte den enda som förklarat skillnaden på kol/koks pannor och vedpannor.
Ska du leta efter en sån sak som du vill ha skulle jag kolla i Österrike eller Frankrike.

Men om jag startar en tråd Och vill bygga 1 rörsystem tillex. respektera det då. Nä då blir man iprincip påhoppad Av alla att de är skit och blablabla. istället kan ni ge Info om Det jag frågar efter, om ni vet nånting om det såklart. å vet ni inget om saken kan man va tyst istället. tycker det är trist att alla var så negativa mot det. jag är uppvuxen på landet med norrahammar panna och överfallssystem, och ville bygga ett likadant i mitt hus jag köpt. Det är inget kul att alla försöker övertala en till nånting annat än man frågar efter,

Lyfter denna tråden igen. Jag kommer göra om lite i mitt värmesystem med bla installation av en lvvp mot min tank, dock är jag sugen på att ha en bra kökspanna för kalla vintrar. Det jag funderar på är om en ctc parca uppfyller de nya kraven för installation av eldstäder? Hur är det annars med en klassisk vedpanna, måste även en sådan uppfylla kraven?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.