Goddagens!
Finns det någon på detta underbara forum som provat någon av högtryckstvättarna från AVA?
Ramlade in på en video på youtube där den såg praktisk ut med slangvindan samt att man kunde stödja upp den i framkant så den inte tippar framåt, vart sugen på ett köp men vill höra om det är någon som testat dessa maskiner.