Råkade köpa på mig lite för mycket prylar på konkursauktion. Nu har jag ett gäng högtrycknatrium lampor samt stativ som passar hyggligt till. Köpte i bulk och har ca 10 par som jag inte behöver.

Men jag har ingen aning om vad man kan tänkas begära för pris? Någon som har en ide om vad de kan vara värda? Hade tänkt typ 500:- för en lampa + stativ. Är det billigt, dyrt, lagom?

Lamporna är IP44 klassade.

Högtrycksnatriumlampa med stativ på en trätrall framför en röd stuga och utemöbler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.