592 läst ·
3 svar
592 läst
3 svar
Högglansluckor? Hjälp!!
Hej!
Vi skulle vilja ha högglansluckor till vårt nya kök (jag har precis gjort en "kovändning" efter att ha varit helinne på valnöt...Min man tror att vi komer att tröttna på den mörka valnöten, vilket det kan ligga något i).
En snabb "avscanning" jag gjort av den svenska marknaden visar att det inte är så vanligt som jag trodde. Särskilt med tanke på att vi inte vill ha kritvitt eller svart som några har. Hittills har jag endast hittat Noblessa och HTH som har cremefärgat.
Vet någon var vi kan hitta andra leverantörer som har creme/cappucino/nougat-färgade högglansluckor??
Sedan undrar jag över Noblessa, har sett några negativa inlägg om dem, ska man akta sig för dem? Hur är kvalitén?
Och var har det Italienska Scavolini tagit vägen? Finns de inte kvar i Sverige, någon som vet?
Tack på förhand!
Vi skulle vilja ha högglansluckor till vårt nya kök (jag har precis gjort en "kovändning" efter att ha varit helinne på valnöt...Min man tror att vi komer att tröttna på den mörka valnöten, vilket det kan ligga något i).
En snabb "avscanning" jag gjort av den svenska marknaden visar att det inte är så vanligt som jag trodde. Särskilt med tanke på att vi inte vill ha kritvitt eller svart som några har. Hittills har jag endast hittat Noblessa och HTH som har cremefärgat.
Vet någon var vi kan hitta andra leverantörer som har creme/cappucino/nougat-färgade högglansluckor??
Sedan undrar jag över Noblessa, har sett några negativa inlägg om dem, ska man akta sig för dem? Hur är kvalitén?
Och var har det Italienska Scavolini tagit vägen? Finns de inte kvar i Sverige, någon som vet?
Tack på förhand!
De som vi har hittat med cremefärgade luckor som vi vill ha är framför allt kvänum deras är super snygga. Sen har vi lämnat ritning till JK Specialsnickeri i Huddiksvall och de kunde göra likadana luckor fast billigare. HTH har också cermefärgadlaminat som är blankt på sina luckor.
Vi var också inne på Nobblessas luckor från början men deras kanter verkar vara lite för känsliga tycker vi.
Häls Niclas & Ella
Vi var också inne på Nobblessas luckor från början men deras kanter verkar vara lite för känsliga tycker vi.
Häls Niclas & Ella
Klicka här för att svara