4 633 läst ·
44 svar
5k läst
44 svar
högergängad grisapitt??
På grund av de senaste 700 årens maligna mutering av det svenska språket är min ambition att så långt möjligt undvika att i min vokabulär införliva ord som inte finns att läsa i den senaste tryckta versionen av SAOL.
Alltså inget "dremlande" för min del. Någon ***** ordning ska det vara i ett forum!

Alltså inget "dremlande" för min del. Någon ***** ordning ska det vara i ett forum!
Dremla och fickla så är det bara.
När forskare om 100 år pratar om denna tiden och tiden innan så är det PREdremel och POSTdremel.
När väl 1900talsmänniskan lärde sig dremla så kom utvecklingen in i ett ytterst expansivt skede.....
När forskare om 100 år pratar om denna tiden och tiden innan så är det PREdremel och POSTdremel.
När väl 1900talsmänniskan lärde sig dremla så kom utvecklingen in i ett ytterst expansivt skede.....
Dremlat
Dremlar
Dremla
Dremlar
Dremla
Hej igen
Tack för alla svaren.
Jag har inte hunnit pela med den och idag blev det ett akut nyinköp av maskin.
För den som vill ha en billig makita ls 0714 att pela med är välkommen att pm:a mig.
Jag hann ta reda på vad en ny axeltapp skulle kosta.Ca 200 kr.Om detta skulle behövas.
Klingskyddet är också historia så den är ju inte helt säker att använda.
Tack för alla svaren.
Jag har inte hunnit pela med den och idag blev det ett akut nyinköp av maskin.
För den som vill ha en billig makita ls 0714 att pela med är välkommen att pm:a mig.
Jag hann ta reda på vad en ny axeltapp skulle kosta.Ca 200 kr.Om detta skulle behövas.
Klingskyddet är också historia så den är ju inte helt säker att använda.
Jag har nog blivit lite smittad av allas eviga tjat om Bosch gcm 8.Så jag var tvungen och prova denna modell.
Den verkar bra.
Mycket lugnare gång iaf
Den verkar bra.
Mycket lugnare gång iaf
Redigerat:
Ha ha... Jo han hade ju rätt..Det var faktiskt den åtminstonde trevligaste lösningen på det hela.Daniel_N skrev:
Jag har just vaknat upp från svininfluensan och då måste man få unna sig nåt. Kanske var det den högergängade grisapitten som smittade mig.Vem vet???Jag kunde ju lika gärna ha
dött utan att få ,,,,som alla uttrycker det "känna och klämma" på maskiner mer.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden