ImageUploadedByByggahus.se1409691413.547624.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Så här såg det ut ikväll på min IVT bergvärmepump. Vi har golvvärme med shunt på 20 kvm och resterande 100 kvm med radiatorer. Bör man vara orolig och ringa servicegubben eller går det att fixa själv?
 
Kolla filtret på köldbäraren till att börja med. Sitter oftast en liten frigolitbox där denna och lite ventiler finns.
 
  • Gilla
Josefjosef och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.