F Fred vom Jupiter #1 Medlem · Stockholms · 1 555 inlägg 2 sep 2014 23:01 Fred vom Jupiter Medlem Stockholms 1 555 inlägg 2 sep 2014 23:01 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Så här såg det ut ikväll på min IVT bergvärmepump. Vi har golvvärme med shunt på 20 kvm och resterande 100 kvm med radiatorer. Bör man vara orolig och ringa servicegubben eller går det att fixa själv?
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Så här såg det ut ikväll på min IVT bergvärmepump. Vi har golvvärme med shunt på 20 kvm och resterande 100 kvm med radiatorer. Bör man vara orolig och ringa servicegubben eller går det att fixa själv?
mexitegel #2 Tidsoptimist · Västra Götaland · 21 654 inlägg 2 sep 2014 23:09 mexitegel Tidsoptimist Västra Götaland 21 654 inlägg 2 sep 2014 23:09 #2 Kolla filtret på köldbäraren till att börja med. Sitter oftast en liten frigolitbox där denna och lite ventiler finns.
Kolla filtret på köldbäraren till att börja med. Sitter oftast en liten frigolitbox där denna och lite ventiler finns.