2 488 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Hög frekvens ljud från FTX ventilationen
Hej!
Min FTX ventilationen låter väldigt mycket då man hör en skarpt hög frekvens oljud från ventilationsanläggningen. Detta händer varje det är kallt inomhus på vinterns /AC kör på ett tag på sommaren.
Någon som vet vad problemet kan vara?
Min FTX ventilationen låter väldigt mycket då man hör en skarpt hög frekvens oljud från ventilationsanläggningen. Detta händer varje det är kallt inomhus på vinterns /AC kör på ett tag på sommaren.
Någon som vet vad problemet kan vara?
Är inte speciellt kunnig när det kommer till sånna här grejer, men allt jag vet är att det är själva "motorn" (där man byter ut damm filtret för ventilationen periodvis) där inne som låter.E etompau skrev:
Detta händer endast när det är kallt inomhus på vintern eller när AC kör igång för länge.
Klicka här för att svara
