Hei,
Skal kjøpe robotgressklipper til min plen på ca 500m2. Plenen er stort sett ganske enkel å klippe, men har en lang passasje mellom hekk og staket som jeg lurer på om det finnes noen klippere som greier?
Har også endel eple trær, så Robomow sine klippere er å foretrekker. Aktuelle modeller er Rs612 og Rc306 hvis disse greier passasjen?
Se bilde (inn/ut kjøring på venstre side)
Skal kjøpe robotgressklipper til min plen på ca 500m2. Plenen er stort sett ganske enkel å klippe, men har en lang passasje mellom hekk og staket som jeg lurer på om det finnes noen klippere som greier?
Har også endel eple trær, så Robomow sine klippere er å foretrekker. Aktuelle modeller er Rs612 og Rc306 hvis disse greier passasjen?
Se bilde (inn/ut kjøring på venstre side)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kjøp HQ med guide kabel... I vårt nabolag har alle som kjøpte andre merker konvertert... De som kjøpte HQ med en gang har fortsatt sine... Man kjøper robotklipper for å spare tid og arbeid ikke bruke tid på plunder og heft med roboten i stedet for å klippe selv....
HQ kjører over sløye og avhengig av hagedesign klipper den da kanter helt fint. Har hatt HQ i 10 år to forskjellige modeller og knekt 1 blad og det var av den litt tykkere HD typen. Standard blad hvis det blir skadet bøyer seg. Epler klarer den helt fint å handterere den kjører over og lager noen hakk i dem. Det ligger vel div videoer ute som viser dette.
Klicka här för att svara