Hej !
Vi ska bygga med Hjältevadshus. Dock ej huset Leksand utan en specialvariant av Asken som blir sluttningshus.
Vi har inte kommit igång med bygget ännu så det kan vi inte uttala oss om ännu, alla kontakter hittills har varit bra och vi känner att de är engagerade i vårt bygge. Oavsett vem vi pratat med på deras 2 kontor så har vi blivit trevligt och engagerat bemötta.
De har snabb leveranstid från färdigt bygglov, ca 10 veckor. De jobbar med fasta priser och man kan göra ändringar i planlösningarna.
Just nu väntar vi ivrigt på vårt bygglov !!!!!
Vart ska ni bygga någonstans ?
Vi bygger i Sthlms-området.
Lycka till !