Undrar om det är någon som byggt med HJältevadshus och då speciellt deras hus Leksand? Har ni bra eller dåliga erfarenheter av dom? ??? ???
 
Hej !
Vi ska bygga med Hjältevadshus. Dock ej huset Leksand utan en specialvariant av Asken som blir sluttningshus.
Vi har inte kommit igång med bygget ännu så det kan vi inte uttala oss om ännu, alla kontakter hittills har varit bra och vi känner att de är engagerade i vårt bygge. Oavsett vem vi pratat med på deras 2 kontor så har vi blivit trevligt och engagerat bemötta.
De har snabb leveranstid från färdigt bygglov, ca 10 veckor. De jobbar med fasta priser och man kan göra ändringar i planlösningarna.
Just nu väntar vi ivrigt på vårt bygglov !!!!!
Vart ska ni bygga någonstans ?
Vi bygger i Sthlms-området.

Lycka till !

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.