4 107 läst ·
10 svar
4k läst
10 svar
Hjälp SNABBT!!!
Inte bara Jakim som har en underlig miniräknare......
Nu skrev du ju inte om du har möjligheten att tömma storsäck eller bulk, annars om du kör med småsäck så gör det väl inget om du köper tre fyra pall och allt inte får plats i förrådet? du lär ju ändå få fylla under vintern, och slipper betala flera frakter. Dessutom brukar priset kunna bli bättre om du beställer mycket.
Nu skrev du ju inte om du har möjligheten att tömma storsäck eller bulk, annars om du kör med småsäck så gör det väl inget om du köper tre fyra pall och allt inte får plats i förrådet? du lär ju ändå få fylla under vintern, och slipper betala flera frakter. Dessutom brukar priset kunna bli bättre om du beställer mycket.
Klicka här för att svara