1 560 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hjälp! Rörmockaren sagt ok och nu ändrat sej. Temostat El-push-12-T
Hej!
Ska montera in shunt för golvvärme imorgon i dag ändrar sej rörmockaren om hur det ska lösas. :eek:
Badrums renovering. Vattenburen golvvärme med Uponor Elpush-12-T.
Pga avsaknad av lämplig placering av shunt vill jag ha den i pannrummet ca 5 meter från badrummet.
Frågade rörmockaren om möjlighet till trådtermostat. Han sa ok.
Är tänkt att det ska monteras in i morgon.
Idag säger han att det inte går och ska ringa LKG istället.
Vet någon på forat om man kan montera en eltermostat trådburen eller trådlös på Uponor Elpush-12-T??
Ska montera in shunt för golvvärme imorgon i dag ändrar sej rörmockaren om hur det ska lösas. :eek:
Badrums renovering. Vattenburen golvvärme med Uponor Elpush-12-T.
Pga avsaknad av lämplig placering av shunt vill jag ha den i pannrummet ca 5 meter från badrummet.
Frågade rörmockaren om möjlighet till trådtermostat. Han sa ok.
Är tänkt att det ska monteras in i morgon.
Idag säger han att det inte går och ska ringa LKG istället.
Vet någon på forat om man kan montera en eltermostat trådburen eller trådlös på Uponor Elpush-12-T??
Det finns bland annat på Conrad.se.
Sen har uponor precis släppt en ny push 12 fluvia som, som de säljer en trådlös termostat med panel till.
Jag vet inte om det finns elpush i det nya utförandet, men det är troligt att termostaten passar den gamla pushen med.
Sen har uponor precis släppt en ny push 12 fluvia som, som de säljer en trådlös termostat med panel till.
Jag vet inte om det finns elpush i det nya utförandet, men det är troligt att termostaten passar den gamla pushen med.
Redigerat:
Klicka här för att svara