Hur f*n ska denna kopplas för att få dimringsfubktionen?
Har lagt brun från drivdonet till tändtråden på brytaren och sedan nolla på nolla, visst måste jag använda grå på något vis också?
Just nu får jag ingen dimringsfunktion och jag kan enbart slå på armaturen i appen, inte via brytare.
Har lagt brun från drivdonet till tändtråden på brytaren och sedan nolla på nolla, visst måste jag använda grå på något vis också?
Just nu får jag ingen dimringsfunktion och jag kan enbart slå på armaturen i appen, inte via brytare.
Ja, de har en DAL-01, men jag är inte övertygad om att det är en sådan som används här.useless skrev:
Dessutom verkar drivern gå att dimma med knapp också, men det lär vara bökigt/omöjligt att få till med en Plejd imellan knappen och drivern.
Mer info behövs om någon ska kunna hjälpa dig.Johan Larsson7610 skrev:
Har köpt dim-01, det är då alltså fel..?R RoAd skrev:
Redigerat:
Johan Larsson7610 skrev:
Förlåt bilden kom inte med, det är en dim-01R RoAd skrev:
https://letmegooglethat.com/?q=elektrikerJohan Larsson7610 skrev:
Ja, det har de verkligen - och de har haft det länge…useless skrev:
https://www.plejd.com/sv-se/produkter/DAL-01

