V Vetgirig19 skrev:
Leker med tanken på att skaffa ett par antiloper och bara lägga ner och istället kalla skiten för savann? Kanske ta lite inträde?
Vi var och kikade på lite alpackor idag, väldigt fin matta där de betat, kanske vore nåt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.