Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs!

 
m1nn13 skrev:
Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs!
Jo, med rotskott och elände, precis som vresrosen :D
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.