M m1nn13 #16 Medlem · 163 inlägg 12 sep 2005 22:35 m1nn13 Medlem 163 inlägg 12 sep 2005 22:35 #16 Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs!
Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs!
morsan #17 Medlem · Dalarna · 2 366 inlägg 12 sep 2005 23:31 morsan Medlem Dalarna 2 366 inlägg 12 sep 2005 23:31 #17 m1nn13 skrev: Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs! Jo, med rotskott och elände, precis som vresrosen
m1nn13 skrev: Varför inte Syren som häck... inte vintergrön men desto finare när den blommar...! Syrener är underskattade... växer som ogräs! Jo, med rotskott och elände, precis som vresrosen