ja =) det är inte alls ovanligt med trasiga kb givare, då det utsätt för kyla värme om vartannat, det går in fukt i dom och de visar fel. Kbut kan ju vara bra att ha schysst, om den styr kblarm på den.
Ingen aning om det är det, men ”köldmedlet” är påfyllt förra året och pumpen larmar inte så nu när jag vet att det är bara fel med givaren så tänkte jag blunda och lämna över denna problem till en annan dag att lösa. Efter att ha haft ute elektrikern som letade efter elfel i huset hela dagen och vattenpumpen som sa upp sig på samma gång, så tror jag min plånbok håller med mig.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.